30 ve dolgozunk gyfeleink elgedettsge rdekben
Jubileumi 3000 db-os limitlt Racing Orange kiadsbl az 524.ik darab nlunk!
j genercis kompakt crossover. Hamarosan megrkezik
Ma nneplyes keretek kztt bemutattuk az j MAZDA 3-at.
A bemutat kpeinek megtekintshez kattintson az albbi kpre:
Mr a szalonban ll az j MAZDA 3 sport. Ktfle sznben is megtekinthet.
Hamarosan rkezik a szedn is. Mr izgatottan vrjuk!
A rszletekrt vegye fel velnk a kapcsolatot: kapcsolat.
A mr Eurpban is leleplezett vadonatj Mazda3 globlis modellknt indul vilghdt tjra
Ngy- s tajts vltozata kln szemlyisg, a belseje, mint egy prmiumaut, a motorknlata pedig olyan forradalmi jdonsgot is tartalmaz, melyekkel villamosts s adalkok nlkl is killjk a krnyezetvdelmi erprbkat.
A killtson ksztettnk nhny kpet:
Egy cikk az esemnyrl: http://www.origo.hu/auto/20181214-mazda3-bemutato.html
A Portugliban tartott dizjn s technikai sajttjkoztat keretben megtekintettk az j Kai Concept s Skyactiv-X motortechnolgia bemutatjt. Fantasztikus lmny volt lben is lthatni, a jvre mr kereskedelmi forgalomba kerl Mazda 3 elrevettett j genercijt. A kpen is ltvnyos, de lben mg izgalmasabb bemutatrl, szeretnnk megosztani nkkel az albbi pr fott, amit a helysznen ksztettnk.
2,0 literes szv motor, mely nagyobb teljestmnnyel, nyomatkkal s kisebb fogyasztsi jellemzkkel br, mint a kisebb kbcentis hromhengeres turbk, vagy mint az azonos mret dzel trsaik.
Mindemellett a Mazda az energia ellltstl a vgs felhasznlsig tart CO2 kibocsts mrtkt 2030-ra 50 %-kal, 2050-re pedig 90%-kal kvnja cskkenteni.
A jvre rkez 3-as jgenercis Skyactiv felptmnye mg jobb rugzst, kisebb zajt s jobb vezethetsget gr.
A Skyactiv-X kompresszigyjts benzinmotort a Mazda vezeti be elszr a piacon, mellyel ismt forradalmi lps az innovci terletn.
A Mazda MX-5 RF lehajthat kemny tetvel rendelkezik, amely menet kzben is nyithat (10 km/ra sebessgig), gy a vezetflke csendes krnyezete helyett mindssze 13 msodperc alatt a nyitott tets vezets szabadsgt lvezheti.
Bemutatsra kerlt a Mazda vadonatj SKY ACTIVE modellje a 2017-es modellv Mazda CX 5-s.
Barcelonban jrtunk, az j Mazda CX-5 bemutatjn
Los Angeles / Budapest, 2016. november 16. A Los Angeles-i Autszalonon mutattk be az j Mazda CX-5 modellt, egy teljesen j verzijt annak a kompakt SUV-nak, amely a 2012-ben sznre lpett, szakmai berkekben is elismert, a hatkony knnypts SKYACTIV technolgit s a djnyertes KODO dizjnt tvz modellgenerci els tagja volt.
A Mazda gyakorlatilag minden rszletben finomtott a CX-5 modellen, azzal a cllal, hogy a vezets lmnyt a sofrn tl az utasokkal is megossza. Az j generci tervezsekor a msik fontos szempont a knyelem volt: az utastr jval csendesebb s ignyesebb lett.
A vadonatj CX-5 kt benzines (SKYACTIV-G 2.0 s SKYACTIV-G 2.5), valamint a SKYACTIV-D 2.2 dzelmotorral rkezik. Mindhrom erforrs nagy s egyenletes teljestmnyt nyjt, mikzben kivl gazdasgossgi s kibocstsi rtkekkel br. Az j modell mr rendelkezik a G-Vectoring Control rendszerrel, illetve a kzvetlenl a szlvdre vett head-up display-jel, valamint tvirnythat elektromos csomagtrajtval.
A mersz s szenvedlyes KODO dizjn megersti a CX-5 klnleges karaktert: mikzben mg szebb lett, a kompakt SUV egyszerre nyjtja egy kifinomult, ugyanakkor robosztus terepjr benyomst. Az aut megjelenst mg szebb teszi a megjult Soul Red Crystal piros szn is, amely mg inkbb kiemeli a karosszria mlyebb felleteit. A Mazda tbbi prmium szne esetben is hasznlt Takuminuri hromrteg lakktechnolgia a tmeggyrtsban is a kzmves fests minsgt nyjtja.
A Mazda jelenlegi legnpszerbb eurpai modelljt sszesen tbb, mint 120 orszgban ruljk, s a mrka sszeladsainak negyedt adja. Ebben a djak is segtik: a CX-5 tbb, mint 90 djjal bszklkedhet, kztk a 2012-2013-as Japn v autja djjal. Az j Mazda CX-5 jv nyr elejn rkezik a magyar piacra.
Mr nagyon vrjuk a jv vi megjelenst!
Most megmuathattk a sofrk is s a Mazdk is, hogy mit tudnak.
Fantasztikus kt nap volt!
j modell s j motor a Los Angeles-i Autkilltson - me az j Mazda CX-9!
A SKYACTIV-G 2.5T, az els turbfeltltses SKYACTIV-G benzinmotor, amely az j Mazda CX-9-ben jelenik majd meg, az szak-amerikai piacon, jv tavasszal. A modellt Eurpban nem vezetik be.
A Mazda a vilgon elsknt a 2015-s Frankfurti Autszalonon mutatja be j szabadidjrm-koncepcijt, a Mazda KOERU tanulmnyautt.
A KOERU a Mazda j crossover koncepcija, amely megragadja a KODO A mozgs lelke filozfijt. A KOERU, amelynek jelentse tlszrnyalni vagy kiemelkedni, a teljestmny, az leter s a kifinomult stlus tvzsvel olyan rtket teremt, amely meghaladja a korbbi elvrsokat. A Mazda mrnki alapelveinek s a karcs, jellegzetes formatervnek ksznheten a KOERU utn megfordulnak az utcn a jrkelk. Kiemelkeden aerodinamikus alakja a jrm stabilitsnak rdekben optimalizlja a lgramlst, klnsen a nagyobb sebessgeknl, mg a specilis zaj- s rezgscskkent technolgia simbb, csendesebb haladst eredmnyez..
Mazda KOERU legfontosabb mretek s jellemzk
Hosszsg x szlessg x magassg | mm | 4600 1900 x 1500 |
Tengelytv | mm | 2 700 |
lsek szma | 5 | |
Abroncsmret | 265/45 R21 | |
Felszereltsg (legfontosabb ttelek) | i-ACTIVSENSE fejlett biztonsgi technolgik MZD Connect |
A Mazda j genercis zszlshajja megrkezett. Az igen takarkos SKYACTIV technolgikkal s a lenygz „KODO – A Mozgs Lelke” formanyelvvel felvrtezett j Mazda6 Sedan s Sportkombi modellek a Mazda standjnak legfontosabb fszerepli az idei Prizsi Autkilltson.
Mintha vezetje testnek meghosszabbtsa volna: a vadonatj Mazda6 minden eddiginl hatkonyabban egyesti a „Fenntarthat Zoom-Zoom” vezetsi lmnyt s a felvillanyoz KODO formanyelvet a minden szempontbl meghatroz jelentsg C/D-szegmensben.
A Mazda j zszlshajja szinte knyrg azrt, hogy vezessk. A vezet testnek meghosszabbtsaknt meglmodott Mazda6 Sportkombi s Sedan kivitelben egyszerre nnepli premierjt a 2012. vi Prizsi Autszalonon. A „KODO – A Mozgs Lelke” formanyelv legfrissebb megtesteslseknt a Mazda6 mindkt vltozata az ket megellegez TAKERI s SHINARI tanulmnyokbl mertette lenygz, csbt szpsgt. A magval ragad idomok alatt, rendkvli hatsfokon dolgoz SKYACTIV technolgik rvn pedig sem a menetteljestmnyek, sem a kedvez zemanyag-fogyaszts tern nem kell kompromisszumot ktni.
A Mazda6 vezetit kimagaslan lineris gzreakcikkal knyezteti az tfle SKYACTIV erforrs (kt dzel- s hrom benzinmotor), amelyek ereje hatfokozat kzi kapcsols vagy automata sebessgvltkon keresztl jut el a hajtott kerekekig. A SKYACTIV-Chassis futm intelligens kormnyzsa s felfggesztse kimagasl vezethetsggel ruhzza fel a kormnyparancsokra rendkvli precizitssal reagl jrmvet. Mindekzben a SKYACTIV-Body karosszria kategriels biztonsgi tartalkokat nyjt, hla a rendkvl merev tselnyel szerkezeteknek s azoknak az innovatv energia-elvezet csatornknak, amelyek elvezetik az utastrtl az tkzs erejt. Annak rdekben pedig, hogy a vezet eleve elkerlhesse a baleseteket, az j Mazda6 a fejlett aktv biztonsgi technolgik elismersre mlt trhzval siet segtsgre. Ezek a rendszerek akkor is oltalmaznak, ha mr elkerlhetetlen az tkzs, hatkonyan enyhtve annak az utasokra, a gyalogosokra (vagy ppen magra az autra) gyakorolt hatsait.
A kifejezetten a KODO formanyelvhez kifejlesztett, vadonatj Soul metlpiros karosszriaszn egy klnleges fnyezsi folyamatnak ksznheti korbban elkpzelhetetlen sznmlysgt, rnyalatgazdagsgt s lnksgt, amellyel szinte letre kelti a Mazda6 lenygz idomait s karaktervonalait. Utbbiak a Mazda j csaldi arctl – a jellegzetes szrnymotvum htmaszktl s az azt kifel meghosszabbt LED vilgtsssal gazdagtott, fnygyrbe foglalt fnyszrktl – indulnak ki, hogy az erteljes vllakon tfutva mintegy megtmasszk a htrafel dl utasflkt, s vgl az erteljes, mgis harmonikus farban clhoz rjenek.
A vadonatj Mazda6 teljestmnyt, mozgkonysgt s kitartst kiemel KODO tbb puszta maszknl. Elg egy pillantst vetni a bels trre, ahol a forma s a funkci egysge egy olyan, rendkvl ergonomikus vezeti krnyezetet teremtett, amely a lehet leglvezetesebb, egyben leginkbb pihentetv teszi a vezetst. Minden pontosan ott van, ahol vrnnk: a vezets stresszmentes lmnyhez mg az thelyezett, a jelenlegi modellhez kpest htrbb hzott A-oszlopok is hozzjrulnak azltal, hogy kiszlestik a vezet ltmezejt. Az utasokat pihentet krnyezet vrja, a sportosan knyelmes utastr mretei a kategria lvonalt kpviselik, szrakoztatsukrl pedig a legmodernebb infotainment technolgik, kztk egy 11 hangszrs BOSE surround audiorendszer ** gondoskodik.
A Mazda formatervezi s fejleszt mrnkei lenygz szerkezetet alkottak, amelynek megjelense egy percig sem titkolja az idomok alatt rejl kpessgeket: a sportos, lineris menettulajdonsgok s a lgy kifinomultsg azon egyedlll elegyt, amely a modell novemberi piaci bevezetsekor minden bizonnyal felkavarja az eurpai C/D mretosztlyt.
* Vegyes ciklus szerint, SKYACTIV-D 2.2 standard power dzelmotor s SKYACTIV-MT hatfokozat kzi sebessgvlt esetn
** A felszereltsgi szinttl s piactl fggen elrhet
Leverkusen, 2012. december 5.
A CX-5 fedlzetn megtallhat a Mazda jgenercis SKYACTIV-D tiszta zem dzelmotorja, amely egy nagyteljestmny benzinmotorhoz mrhet, lehengerl menetteljestmnyt nyjt, hla 420 Nm maximlis forgatnyomatknak – ugyanakkor a szabadidjrmvek kategrijban utolrhetetlen, 4,6 l/100km zemanyag-fogyasztssal s csupn 119 g/km CO2-kibocstssal bszklkedhet.
Az idei v Autja Japn versenyre brmely olyan szemlygpkocsi benevezhetett, amelyet 2011. november 1. s 2012. oktber 31. kztt vezettek- vagy mutattak be a japn piacon, s amelynek vrhat ves eladsai meghaladjk az 500 darabot. A CX-5-tel egytt a mai napig ngy Mazda modell nyerte el a megtisztel v Japn Autja cmet, legutbb az MX-5, 2005-ben.
„Rendkvl lelkesek s boldogok vagyunk, hogy a CX-5 elnyert egy ilyen nagy presztzs djat, egyben ksznjk s nagyra rtkeljk mindazt a tmogatst s btortst, amelyet rajonginktl kaptunk. Ezen elismers birtokban tretlenl haladunk tovbb az ltalunk megkezdett ton, s tovbbra is olyan autkat szndkozunk pteni, amelyhez hasonlra a Mazdn kvl senki nem kpes, hogy a jvben is kirdemeljk rajongink s gyfeleink tmogatst” – hangslyozta Kiyoshi Fujiwara, a Mazda Motor Corporation vezet tisztsgviselje.
* A Mazda jgenercis technolgiinak gyjtneve. Magban foglalja a SKYACTIV-G benzinmotort, a SKYACTIV-D dzelmotort, a SKYACTIV-DRIVE automata sebessgvltt, a SKYACTIV-MT kzi kapcsols sebessgvltt, a nagy teljestmny, kistmeg SKYACTIV-CHASSIS futmvet, valamint a knny, igen merev SKYACTIV-BODY karosszrit.
· A Mazda 2. helyen vgzett az Auto Bild legutbbi Quality Report minsgi felmrsn Nmetorszgban
· A Mazda 1. helyezst rt el Minsg s Megbzhatsg tekintetben, s sszessgben 4. lett a JD Powers Vevelgedettsg Felmrsn Olaszorszgban
· A Mazda3 kompakt nyerte az AutoWeek Vevelgedettsgi Djt Hollandiban
· A Mazda kapta meg a Horvt Gpjrm Egyeslet Minsg Arany Plakettjt, az j CX-5 pedig a Legjobb 4x4-es Djt
· A megbzhat minsg igazolst nyert a 2011-es v sorn
Leverkusen 2012. janur 16. A Mazda magas sznvonalon indtotta a 2012-es vet azltal, hogy kivl eredmnyeket rt el ngy, a minsgre s a vevelgedettsg sszpontost, fggetlen eurpai auts forrs felmrsn. Nmetorszgban a Mazda az Auto Bild a legutbbi Quality Report minsgi felmrse sorn ismt igazolta a legjobbak kztti helyt, ugyanis az elkel 2. helyezst rte el a 20 vizsglt mrka kztt – megelzve ezzel az olyan luxus mrkkat, mint a BMW, a Mercedes vagy az Audi. Mindenegyes mrka ponteredmnye ezen, szles krben elfogadott minsgi kutats, az ves TV Jelents (a Nmet Vizsglati gynksg ltal vgzett millis szm vizsglat alapjn), tovbb az Auto Bild 100,000 km-es Tarts Tesztje, az auttulajdonosok krben az adott vben elvgzett olvasi felmrs, a Szerviz Teszt, valamint a magazin Javaslati Doboza alapjn kerl kiszmtsra.
A J.D. Power legutbbi, Olaszorszgban vgzett vevelgedettsgi felmrsnek eredmnyeknt a Mazda modellekkel van a legkevesebb, gyfelek ltal jelzett problma az zletgban. A Mazda a felmrsen 1. helyezst rt el a minsg s a megbzhatsg tekintetben, sszessgben pedig az elkel 4. helyen vgzett az sszesen 28, az eurpai piacon meghatroz autgyrt kztt, mivel az ipargi tlagot messze meghalad vevelgedettsgi pontszmot rt el.
Hollandiban a jelenlegi Mazda3 nyerte el az AutoWeek Vevelgedettsgi Djt a kompakt kategriban a 2009-ben s 2010-ben gyrtott modelljeivel. A Mazda3 nem csupn az olyan jelentsnek szmt versenytrsait utastotta a hta mg, mint a Toyota Prius, a Toyota Corolla, az Audi A3 vagy a Volkswagen Golf, de az sszestsben is 4. helyen vgzett.
Az Horvt Gpjrm Egyeslet autipari szakrtibl ll zsrije a Mazda jelenlegi modellsorozatt a Minsg Arany Plakettjvel djazta. A zsrit ugyanakkor a vadonatj CX-5, a Mazda j-genercis kompakt szabadidautja is lenygzte, gy meg is vlasztotta az v legjobb 4x4-es modelljnek. A CX-5 az j mrct llt SKYACTIV Technolgival az idei v elejn kerl bevezetsre Eurpban.
A fent emltett djak a sok hasonl felmrs kztt csupn a legutbbi felmrsek eredmnyei. A Mazda valjban nagy hagyomnnyal rendelkezik a magas minsg gpjrmvek gyrtsa s a kiemelked sznvonal vevszolglat tern. Mindez a 2011-es v sorn tbb fggetlen forrs ltal is igazolst nyert, amelyek az albbiak:
J.D. Power Nmetorszgban
· Mazda3: legmagasabb pontszmot elr modell az sszesen 117 vizsglt modell kzl
· Mazda3: 1. helyezs a kompakt szegmensben
· Mazda2: 1. a B szegmensben
J.D. Power az Egyeslt Kirlysgban
- MX-5: 1. helyezs a Sportaut kategriban, megelzve az olyan luxus modelleket, mint az Audi TT, Mercedes-Benz CLK s SLK
Auto Bild 100,000 Tarts Teszt
Mazda3: A tesztet meghibsods nlkl teljestette, a legmagasabb pontszmot rte el
Sorrend: A Mazda a legjobb ngy helyezs kzl hrmat szerzett meg (Mazda3,
Mazda5, Mazda6) sszesen 80 modell kztt
3 ves korosztly: Mazda2 (2. helyezs), Mazda3 (8. helyezs)
5 ves korosztly: Mazda2 (6. helyezs), Mazda3 (10. helyezs)
7 ves korosztly: Mazda2 (6. helyezs), Mazda3 (7. helyezs)